fredag 7 september 2012

Liten semester tripp.......


Vi tog semester en dag.....
Åkte på Elmia Husvagn o Husbil.
Fanns mycket fint att se på men det var bara det här 
ekipaget som Jag fastnade för.
Vi är nöjda med den husvagnen Vi har.
Det var en solig och fin dag och roligt att vara ute och åka.
 

 Vi har haft husvisning i två dagar den här veckan. 
Vi vet inte om det blir nån försäljning än. 
Bara att vänta och se och hoppas.


Nästa gång ska Jag visa vart Vi ska flytta.

Här hemma står Hösten för dörren.
Jag älskar Höst!
Och nu när Vi haft soliga dagar är det bara härligt!
 

Ha det gott!

Kramar Uttan!

8 kommentarer:

bakom berget sa...

Ha en trevlig helg och lycka till med försäljningen!

Kram Åsa.

Hanna sa...

Ha en fin helg!
kram
Hanna

Villa Hasselbacken sa...

Häftigt ekipage! Håller med dig, älskar hösten. Helt plötsligt så är det inte lika viktigt att gräset är klippt och att ogräset frodas i rabattkanten. Man får vara inne och tända ljus och mysa samtidigt som man kan vara ute och njuta när solen tittar fram och värmer.
Tänk sån tur vi har som bor i ett land med så skiftande årstider.
Kram Lena

Snäckskalsdalen. sa...

Jag har hört att det varit Elmia på gång. själv har jag inte varit där men grannarna var där.
Agneta kram

skifferhuset sa...

Vilket trevlig husvagnsekipage! Hoppas nu att försäljningen går i lås för er! Kram Iréne

Lisa sa...

Åh vilken fin gammal bil och husvagn! Kul att se sånt och inte bara dagens moderna husvagnar. :)
Spännande att se var ni ska flytta och lycka till med husförsäljningen!
Kram // Lisa

PS. Vet inte om du sett det men numos-bloggen är fortfarande öppen, vet dock inte hur mycket jag kommer hinna blogga där. DS.

Patricia sa...

Va kul med mässan, den har jag velat åka på flera gånger men det har inte blivit av .. sen är det lite slitigt för kroppen att gå på mässa .. hi hi.
Men vilket fint ekipage du fotat, gud så gulligt .. hi hi.

Tror absolut ni får huset sålt, håller tummarna i vilket fall .. =)

Jag gillar alla årstider men nog är det lite mysigt med hösten, man får boa in sig inomhus, tänder en massa ljus och kurar skymning .. =)
Speciellt de fina dagarna med den höga klara luften är så härligt, och alla färger när träden skiftar är så fint .. =)

Må så gott!
Kram Patricia

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Hej där! Va spännande med flytt om man väljer det frivilligt. Själv har jag flyttat från stort hus till en liten lgh, självvalt men lite vemodigt! Livet går vidare....
Carin